2012-09-10 MÅNDAG

Hej allihopa! Kom precis hem, idag efter skolan cyklade vi till Jula/Elgiganten/ICAKvantum/Lager157 och handlade lite välbehövliga saker så som skrivarpapper, whiteboardpennor och mat! Idag började en ny kurs och vi har haft två föreläsningar. Skypade med älsklingspojkvännen i fyra timmar igårkväll så idag är jag lagom trött,  och hjärnan har väl inte varit superfokuserad idag. Men det var han värd! Idag är det bara fyra dagar kvar tills vi ses, han kommer hit på fredag! Längtar ärligt talat ihjäl mig efter honom! 
 
 
Smygprintade honom när han satt och såg söt ut! Haha mina armar ser gigantiska ut, nåväl, tur att någon av oss är fin iallafall! 

Kommentarer
Postat av: lovisa

älskar er båda, ni är så fina. jag vet att ni klarar allt om ni bara vill snälla ge inte upp

2012-09-13 @ 20:47:45
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0