VÄRLDEN ÄR LITEN

Idag har det varit en bra dag! Efter grupparbetet i skolan åkte jag hem en stund och bara tog det lugnt. Därefter gick jag över till Tobias, Alice och deras underbara lilla dotter Rose en stund. Tobias gick i min klass sista året på gymnasiet och häromdagen fick vi reda på att vi tydligen bodde i husen bredvid varandra, världen är bra liten ibland! Det var i vilket fall jättetrevligt! Efter besöket hemma hos dom så cyklade jag iväg till gymmet och körde faktiskt väldigt hårt! Först körde jag efter schemat som jag och Emma fick av vår PT igår, och därefter blev det en halvtimme på löpbandet. Nu sitter jag nyduschad i sängen och tänkte ringa min pojkvän, därefter blir det Berg flyttar in på tv4play! 
 
Här är lilla Rose fast för ungefär åtta månader sedan.
Hon var fortfarande lika söt fast nu var det mer fullt ös, medvetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0