SHOPPINGPAUS I PLUGGET

Nu har jag kommit hem till lägenheten i Karlstad. Det är dåligt väder ute och jag sitter och pluggar. Jag tog en paus för ett tag sen och gick in på Nelly för att kika, hade fått presentkort från dom på 100 kronor så för det hittade jag en orange bikini och ett par söta trosor! Riktigt nice. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, hade först tänkt att dra iväg till gymmet men det är så sjukt dåligt väder ute och dessutom är jag väldigt trött. Tror att jag börjar bli lite sjuk. Trist som fan isåfall! Nej, nu ska jag plugga lite till. Tenta på fredag! 
 
Denna bikinin blir nog väldigt fin den dagen jag hunnit bli lite brun. Jag hade ingen orange-bikini innan så att få den för under hundringen tycker jag inte var så pjåkigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0