LÖRDAGSKVÄLLEN

Lördagskvällen blev mycket trevlig! Vi mötte upp Hanna och Victor på en pizzeria i närheten av deras fina lägenhet. Därefter tog vi med oss pizzan hem till dom där vi åt, spelade poker, drack och pratade om allt mellan himmel och jord. Vid halv tolv började vi dra oss mot Retro där vi tog en öl innan vi tog bussen ner till Stureplan. Väl på Stureplan så gick vi till ett ställe som hette Vardagsrummet. Väldigt trevligt, dock inte min typ av musik så jag satt mest med grabbarna och snackade tills vi tillslut tog bussen hemåt! 
 
Nu ligger jag i sängen och väntar på att älsklingen ska komma med mat till mig. Han står nämligen ute i köket och lagar ihop något. Vi har tittat på flera avsnitt av Big Bang Theory idag och nu har vi börjat på säsong 3. Vad denna dag kommer att erbjuda här i huvudstaden vet jag inte än. Vi kanske hamnar hemma hos Victor och Hanna igen då Hanna kanske ska fixa mina naglar med nagelförlängning och grejer, men ingenting är bestämt än. Vi kanske ska gå på bio ikväll också, ensamma eller inte återstår att se! Det blir i vilket fall som helst en bra dag. Det har jag bestämt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0