HÖST

Tisdagen har bara svischat förbi och idag har jag fått mycket gjort! Vi har vart på föreläsning, ändrat vår uppsats, träffat syon och så har jag tränat. Först på gymmet och sedan ett bodypump-pass. Jag skrev egentligen ett mobilinlägg imorse men det verkar inte ha velat komma upp. Inte hela världen men iallafall. Nu sitter jag i sängen och har precis satt på tvn som visar Svenska hollywoodfruar. Inte det bästa programmet kanske men det är rätt kul ibland måste jag medge. Imorgon kommer pojkvännen hit och det kommer bli så mysigt! Jag är ledig imorgon så det blir nog en sväng på stan och lite annat mys med honom. Längtar ihjäl mig, är nästan som ett barn dagen före julafton! ♥
 
Just det, har nog inte visat er min jacka som jag köpte i samband med att jag var i Stockholm på coldplaykonserten. Det är den finaste jacka jag någonsin har haft, jag älskar den! Inte bästa bilden men man ser ju på ett ungefär hur min favoritjacka ser ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0