BLOODY SUNDAY

Min fina tjej som har blivit så stor. I mina ögon kommer hon alltid att vara min lilla valp.
 
Imorse sov jag och pojkvännen skapligt länge och sedan låg vi kvar en bra stund innan vi gick upp. Det blev en skön söndag som spenderades till stor del i älsklingens soffa. Klockan fyra befann vi oss i sporthallen då Guif spelade mot Skånela. Ingen spännande match men jag kände att jag får passa på då de sällan har match på helgerna då jag är i stan. Det roligaste på matchen var inte själva matchen, det var faktiskt motståndarnas coacher. Helt galna! Efter matchen gick vi till Spicy Hot och det var som vanligt himla gott. Därefter släppte jag av älsklingen vid tågstationen och nu kommer vi inte att ses på två långa veckor. Kommer längta ihjäl mig efter honom. Nu är det snart solsidan och det gör mig på bra humör, att gosa med mina fina vovvsingar gör mig också på bra humör. Imorgon bitti ska jag ta bussen tillbaka till Karlstad, det gör mig på mindre bra humör. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0