TAGGAD FÖR TRÄNING!

Nu har jag sett några avsnitt av Aldrig mera fet, och jag är så sjuuuukt taggad för ett jobbigt träningspass! Enda problemet är att jag fortfarande inte är helt frisk från min förkylning men funderar ändå på att köra ett lätt träningspass imorgon. Jag är så rädd att jag har tappat allt jag hann bygga upp för att jag blev sjuk för ungefär två veckor sedan. Speciellt konditionen vill jag inte börja om med igen. Jag kanske överdriver, man kanske inte alls tappar så mycket på två veckor men just nu känns det så.
 
Nu på kvällskvisten blev jag sugen på någonting gott och vi har faktiskt två burkar Coca-Cola i kylen. Men jag och Emma gjorde istället en smoothie bestående av bananyoghurt, lite mjölk, hallon och blåbär, den blev riktigt god faktiskt! 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

muuuuuuuuuuuuuuuums!

sv, NÄheeru, det skulle vara såååå lockigt att jag skulle få afro. xD

2012-11-28 @ 09:22:05
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0