SÖNDAG

Dagen har bestått av att ligga i sängen och titta på serier, filmer och tvprogram och när vi tog paus gick vi till ett ställe som heter Arigato och köpte lite thaimat, hur gott som helst! Sedan har vi tillbringat kvällen framför solsidan och Beck. Nu ligger jag i sängen sömnlös med min fina, halvt snarkande pojkvän bredvid mig. Han ska upp tidigt imorgon för att åka till skolan medan mina planer är att bara ta det lugnt, ta en lååång promenad och äta en god fruktsallad som jag gjorde till min sjuka pojkvän idag. Nu har jag läst alla bloggar jag kan komma på så nu finns inget mer att göra än att försöka sova. Godnatt alla sömnlösa människor därute!

Här är min mat som jag åt på Arigato idag. Kyckling och grönsaker i cocosmjölk med röd curry! Smaskens vill jag lova, och väldigt fint upplagt tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0