FASTIGHETSBYRÅNS HUVUDKONTOR

Idag är det en spännande dag. Några från min klass är nämligen bjudna till Fastighetsbyråns huvudkontor och dit ska jag klockan 15.00. Det kommer bli spännande eftersom de kan vara min framtida arbetsgivare. Dom kommer att bjuda på föreläsningar, mat, tävlingar och mingel. Jag tror det blir riktigt trevligt och lärorikt. Dagen till ära ska jag ha på mig min vita kavaj som jag egentligen använder alldeles för sällan. Man måste ju se lite proffsig ut, hehe. Nu ska jag börja göra mig iordning för om jag känner mig själv rätt så måste jag åka härifrån senast två för att hitta dit och befinna mig på rätt plats i tid! Ha en bra dag allihopa, lär ju slänga upp något roligt inlägg från mobilen senare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0