TISDAG

Idag har det varit en bra dag! Jag har varit i skolan, tränat och dessutom hade jag matdag här hemma idag så jag lagade en god middag åt hela familjen! Det serverades ris med kyckling, kokosmjölk och röd curry med olika ingredienser i så som morötter, champinjoner och bambuskott! Kände mig som en riktig kock. 
Igår beställde jag hem en iphone 4s som ska komma hem till mig nu i veckan! Längtar lite eftersom att min nuvarande telefon har börjat bli otroligt seg! Den laggar titt som tätt och det är så sjukt irriterande. Nu ska jag kolla in inbjudningskort till studenten så att man kan börja skicka ut dem så att så många som möjligt kan komma och fira mig den 9 juni! Längtar så jag dör till studenten. Det är det enda jag tänker på, jag drömmer till och med om studenten och balen varje natt! Jag drömmer dock att allt blir kaos och varje natt uppstår ett nytt kaos. Usch, tur att det bara är drömmar.
Snart är du min baby!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0