SÖNDAGSKVÄLL

Nu är det söndagskväll och helgen har egentligen bara svischat förbi. Det har varit en bra helg som har spenderats med de allra bästa! Papas Tapas med vänner i fredags, mys hos pojkvännen på dagen på lördagen och Café Sylvia med Märthis och Lina igår. Jag har dessutom fastnat för ett jätte roligt spel på iphonen som ni bara måste ladda ner! Spelet heter Rumble och är ett ord-spel typ. Haha låter skit trist men jag lovar er, ni kommer börja nörda precis som jag gör! 
Imorgon ska jag åka in till stan innan skolan börjar för att fixa en ny telefon! Tele2 har ju något erbjudande nu som jag bara inte kan missa, man får en iphone 4s, fri surf, fria sms/mms och fria samtal för bara 349 kronor i månaden! Det är mycket billigare än det abonnemanget som jag har nu på min iphone 3. Dessutom gillar jag Frank i tele2 reklamen så mycket att man måste ju stötta företaget! Haha. Nej, nu ska jag sova som alla andra barn i familjen gör. Sovgott alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0