ALLA ♥ DAG

Jag har aldrig sett denna dag som en speciell dag. Jag och min pojkvän tycker om varandra precis lika mycket idag som alla andra dagar. Idag har vi ändå bestämt oss för att gå på bio och därefter äta någonstans, bara för att. Jag slutade tidigare än förväntat idag och därför bestämde jag mig för att ta med mig kameran ut och fota lite i det vackra vädret. Några fina bilder fick jag nog, men jag är fortfarande ganska dålig med kameran. I sommar ska jag verkligen ta tag i detta och lära mig kameran ordentligt! Tur att min pojkvän är proffsfotograf typ, haha.
Jag som hade tänkt lägga upp några av bilderna jag tog, men nu funkar det inte... Fuck this, nu drar jag på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0