TRÄNING

Idag hade vi inte heller någon föreläsning så jag har pluggat själv istället. Jag har även hunnit slå in lite julklappar, var ju tvungen att slå in pojkvännens idag eftersom att han kommer hit imorgon. Vore ju as tråkigt om han råkade se vad jag har köpt till honom. Jag ska alldeles strax bege mig till gymmet. Det är mörkt och lite läskigt ute nu men jag får gå fort helt enkelt. Det är dessa dagar man önskar att man hade en bil. Idag ska jag prova mitt nya träningsschema som min PT har tagit fram till mig. Hon har lagt fokus på förbränning så vi får hoppas att det ger resultat! Funderade också på att gå på ett corepass vid halv sju, men det känns som att det är för lång tid tills dess. Vill liksom gå nu och jag orkar ju inte vara på gymmet i tre och en halv timme. Nej, nu ska jag dra tummen ur röven och gå och träna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0