ROCK OF AGES

För inte allt så lång tid sedan fick jag reda på att en bekant till mig som heter Bruno har fått huvudrollen i musikalen Rock of ages som kommer att köras på Chinateatern i Stockholm från och med den 21 februari. Jag är så glad för att det går så bra för honom just nu. De senaste två åren har han fått huvudroll efter huvudroll i Sveriges största musikaler. Just nu arbetar han med musikalen Next to Normal på stadsteatern i Stockholm tillsammans med Lisa Nilsson och Dan Ekborg. Den ska jag se tillsammans med mina nära och kära den 29 december. Jag tror dock att Rock of Ages kommer att slå allt han har gjort tidigare. Några som kommer att medverka där är bland annat Peter Magnusson, Johan Rheborg och Joacim Cans, så häftigt! Och att Magnusson och Rheborg kommer vara med gör ju att förväntningarna blir skyhöga vad gäller hur rolig den kommer vara. Inte nog med detta så kommer Bruno att vara med i Så ska det låta. Jag har tänkt på det i flera år och tycker det är så roligt att han äntligen får vara med och kanske upptäckas av ännu fler. För helt ärligt så har Bruno den bästa röst jag någonsin har hört och jag vet att väldigt många som har lyssnat på honom håller med mig! 
 
Oj vilken lång text det blev, men jag är så stolt och glad över att det går så otroligt bra för honom! 
Här hittar ni sidan ifall någon av er skulle vilja boka biljetter, detta kanske är en bra julklapp till någon/några man tycker om! 
 http://www.rockofages.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0