JULKLAPPAR KLARA!

Äntligen har jag köpt julklappar till alla som ska få några. Det känns riktigt gött. Funderar dock på att dra ett varv på stan igen imorgon och köpa något mer till min fina pojkvän. Han är ju egentligen värd allt han kan få i hela världen, men som fattig student får han nöja sig med det lilla jag har skrapat ihop. Men någonting mer kanske jag kan fixa. Efter rundan på stan idag så gick vi hem till Frida och gudars vilken mysig liten etta hon bor i! Jag önskar nästan att jag hade bott i en etta så att man hade kunnat mysa till det sådär mycket, det är lite svårt här där jag och Emma bor för vårt vardagsrum är så sjukt stort så mysigt blir det ju inte förrän vi köper mycket fler saker (vilket vi inte känner är prio-ett). Mitt rum är ju iallafall mysigt så det kanske får duga. Frida hade varit duktig att fixa massa julfika också. Mumsfillibabba! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0