HELGEN SOM PASSERAT

Hehe, hemskt ledsen för dålig uppdatering här men jag har haft fullt upp nu när jag har varit i Stockholm hos pojkvännen. Summering av helgen kommer här: I fredags på dagen gjorde vi inte många meter utan vi låg och tittade på några Johan Falk-filmer och var sådär sjukt slöa. På kvällen däremot gjorde vi oss lite fina och sen åkte vi ner på stan och åt på Bamboo-city innan vi tog oss till hotell Hilton där vi tittade på stand-up! Det var Mårten Andersson, Christoffer Appelqvist och Ola Aurell. Alla var sjukt duktiga och vi skrattade så jag fick ont i magen.
 
Igår (lördags) gjorde vi inte så mycket utan vi lagade lite god mat och sådär. Bara var med varandra liksom, inga konstigheter. Idag däremot gick vi upp skapligt innan Ludde åkte och tränade och jag åkte ner till stan och mötte upp mina saknade vänner Alexandra och Louise. Herregud alltså vad jag saknar gymnasiet. Jag gick på stan i några timmar med dom innan jag mötte upp Ludde på MediaMarkt och köpte lite julklappar. Nu har vi precis kommit hem och om några timmar är det den gamla hederliga Svenssonkvällen på tv, solsidan, Hellenius hörna och Vem kan slå Filip och Fredrik! Myskväll är vad det blir. Imorgon klockan 10.21 går mitt tåg mot Karlstad så nu måste jag passa på att pussa på min fina pojke! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0