8 DECEMBER

Nu har Ludde varit här i två dagar och vi har hunnit med en hel del faktiskt. I fredags hade vi fredagsmys med tacos, godis och X-factor! Bra att Awa vann tycker jag. Idag har vi sovit länge, och sedan har vi gått på stan. Där köptes det lite julklappar och inslagspapper. Jag älskar verkligen att slå in julklappar, det är mysfaktor på hög nivå! Nu ska vi snart gå och köpa lite pizza och sen ska vi sätta oss med några i min klass som befinner sig i vårt sällskapsrum. Dom äter julbord men det kände vi inte riktigt för så vi ska frestas lite med pizza istället! Ha en bra kväll allihopa!
 
Här är jag och min fina på min studentbal som var i våras innan studenten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0