6 DECEMBER

Har kommit hem från skolan och har precis ätit lite lunch. Idag gjorde jag pyttipanna med stekt ägg och rödbetor. Gillar egentligen inte pyttipanna så jättemycket eftersom att det är sjukt mycket lök i det! Nu ska jag och Emma städa lite och sen ska jag plugga lite. Ikväll kommer äntligen min fina pojke hit så då kommer jag ju inte ha tid för något skolarbete. Han kommer ioförsig hit ganska sent, strax efter tio. Jag ska iallafall åka till stationen för att möta upp honom, är skyldig honom det eftersom att han har gjort så för mig varje gång jag har kommit till honom i Stockholm. Nej, nu ska vi dunka musik och städa!
 
Här bjuder jag på en jättefin bild på min jättegoda mat! Oj oj oj vilken ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0