EN VANLIG ONSDAG

Hej mina vänner! Jag har precis kommit hem från skolan och påvägen hem så stannade jag och mamma för att tanka och tvätta bilen. Är det bara jag som fortfarande tycker att det är spännande att sitta i biltvätten? Snart kommer Magnus kompis hit så jag ska ner och laga till en kladdkaka, därefter ska jag sätta mig och göra en uppsats i geografin på fyra sidor som ska vara färdig tills fredag. Kill me!
.
Sitter just nu och har en djup diskussion med min bror och han påstår att "det är sjukt hur bra syskon känner varandra". Haha han kom in från ingenstans och sätter sig i min soffa och säger den där meningen. Ibland blir man faktiskt lite förvånad!
Dennis och jag för några somrar sen när vi var i Turkiet. Tack och lov för att han har klippt sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0