MÅNDAGSBARN

Min måndag har innehållit en hel del saker. Halv elva var jag på plats på Sigges massagebänk där han fick lös några knutar. Mycket skönt må jag säga. Därefter åkte jag med min vackra bil till skolan. Efter skolan begav oss jag och Louise hem till henne och pluggade. Det vi trodde skulle ta högst en timme tog tydligen tre timmar även fast vi arbetade flitigt! Nu har jag precis kommit hem och funderar på att ta något att äta, men efter all godis som jag och Louise åt för att hålla oss vakna så känner jag mig egentligen inte ett dugg hungrig. Nåja, något ska jag väl få i mig!

För att pigga upp detta tråkiga inlägg lite så bjuder jag på en mycket sexig bild på min fina vän Louise. Hahaha roligt har vi iallafall tillsammans, ingen tvekan om den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0