ÅTTONDE NOVEMBER ÅR TVÅTUSENELVA

Kul att jag redan har rubriksbrist innan jag ens har kommit igång med bloggandet igen, därav den alldeles fantastiska rubriken!
-
Dagen idag har varit allmänt jobbig. Sov inte så bra inatt så jag har varit trött och dessutom har jag varit irriterad pga av vissa saker. Men så kan det vara ibland, äsch är det nåt jag har lärt mig så är det att ta motgångar med en nypa salt för jag vet att det går över! Jag har precis kommit hem till Luddes och Martins lägenhet efter att jag, Ludde och hans mamma har varit på guifmatch. Väldigt trevligt och grädden på moset var såklart att guif utklassade motståndarna. Just nu håller grabbarna på att fixa käk. Jag är proppmätt eftersom att jag, Maja och Alexandra på något konstigt vis hamnade på kebabhuset efter skolan även fast planen var att gå till biblioteket för att plugga... Hur gick det till egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0