WHO LIVES FOREVER, ANYWAY..

Godmorgon allihopa! Jag kom precis hem från Ludde, han skulle till badhuset med en kompis. Så dagen ska tillbringas med min fina kusin, eftersom att jag fick pengar när jag sålde datorn så tänkte vi gå ett varv på stan/tunapark. Vi har inte riktigt bestämt oss än, det kanske till och med blir båda. Vi har inte träffats på ett tag heller så vi har nog ganska mycket att prata om skulle jag tro. Trevligt vet jag att det blir iallafall.

Nu till nästa sak! Vad tusan vill vädret? Igår när jag kom hem från skolan så var det som att jag var helt ny duschad pga att det ösregnade när jag gick. Och idag är det ju inte så jätte mycket bättre om jag ska vara ärlig, tur att det finns regnjacka och paraply iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0