WE WILL ROCK YOU

Såg precis att Bruno hade varit med i tv4 godmorgon program. Jag blir faktiskt så jävla stolt över honom att han har fått huvudrollen i en utav världens mest kända musikaler, We Will Rock You. Jag längtar ihjäl mig till vi ska till Stockholm och titta. Jag har sjukt höga förväntningar på den här musikalen!
http://www.tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1809194
Över till något annat, som ni märkte lyckades jag lägga upp en video så nu behöver jag inte någon mer hjälp med det. Just nu sitter jag i mitt mörka rum, Ludde borde komma förbi snart och ge mig en fet puss innan han sticker iväg igen. Jag skulle nästan behövt sova med honom inatt så att han kan peppa mig inför intervjun imorgon. Visst, hur höga krav kan Mc Donalds ha på sina arbetare? Det är bara de att det är skit många som ska på intervjun så konkurrensen är stenhård, och jag behöver verkligen ett jobb. Pengarna rinner ju iväg så fort jag får dom så lite extra skulle verkligen inte skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0