TUSEN STRÅLANDE SOLAR

Jag har precis varit på vårdcentralen! En sak jag upptäckte var att jag hade feber, en annan lite rolig sak var att jag inte hörde ett ord av vad min läkare sa, men jag tror att han sa att jag inte hade urinvägsinfektion. Och jag vet orsaken till att testerna inte visade det, det är nämligen så att igår tog jag lite penicillin från förra gången jag hade det här. Och penicillinet måste ju såklart ha tagit bort de värsta bakterierna! Så typiskt, men men... Jag skulle få antibiotika iallafall, jag tror att det är ungefär samma som penicillin.
Nu sitter jag här i soffan igen och hungrar ihjäl! Frågan är ju om det är värt att ställa sig och göra en macka eller koka nudlar, har ingen aning om när vi ska äta ikväll liksom. Herregud vilket ilandsproblem, medan jag sitter här och funderar på OM jag ska äta något, så sitter det små söta spinkiga afrika barn som skulle kunna offra livet för en macka liksom. Det är hemskt! Om jag kunde så skulle jag åka ner till Afrika och ge dom min macka.

FATTA VAD GOTT?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: fella

Ja den tårtan gjorde vi bra du:)

2010-09-27 @ 21:40:51
Postat av: cissi

haha ja, så underbart god... Jag vill ha ben och jerry nu! SEXXiga killar det där<3333

2010-09-28 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0