THE RIVER

Någon bakning blev det inte, jag kom på att jag hade en toblerone i kylskåpet och det dög ju gott och väl.
Ensam mamma söker avsnittet kunde jag inte hitta, så det sket sig också! Kort sagt så har jag inte gjort mycket alls idag, fast nyss tog jag tummen ur röven och städade rummet! Riktigt bra gjort tycker jag, och riktigt skönt att ha det gjort faktiskt!
Annars då? Det är söndag, hade det varit för ett år sedan så hade jag suttit här med värsta söndagsångesten för skolan nu. Konstigt nog så har jag inte haft det på riktigt länge! Kan det bero på att vi inte har naturkunskap längre? Japp, jag tror nog att det är anledningen. Vi har det bästa schemat också, så jag slutar riktigt tidigt imorgon.
Jag känner mig sjukt tjock också, jag blir så när jag inte har rört mig på hela dagen. Det får helt enkelt bli en riktigt lång och snabb promenad med Maja sen.
Kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0