MENINGSLÖST

Har precis läst igenom Retoriken som är tills imorgon, kanon kul!
Nu blir det en lång, varm dusch och sen ska jag kolla på Biggest Loser och Ensam Mamma Söker.
Idag ska jag ta mycket hårinpackning, mitt hår har blivit sjukt slitet på senaste och jag ska klippa mig nästa onsdag. Känns ju som att jag kommer att bli lika fin som Skalle Pär.
Vet inte riktigt varför jag bloggar just nu egentligen, kanske för att Fella inte ska klaga på att jag aldrig uppdaterar, även fast jag gör det sjukt mycket mer än vad hon gör. Helt sinnessss alltså!
Och just det, varför kommenterar ingen på mitt förra inlägg? Är ni rädda för att säga vad ni egentligen tycker? Jag ser att statistiken är hög så jag förstår faktiskt inte varför ni inte vill dela med er av era åsikter när jag precis har lättat mitt hjärta liksom! Haha. Skärpning läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0