MÅNDAGSBARN

Har precis ätit, det blev pannbiff och klyftpotatis med blandade grönsaker och bearniesås!
Innan det var jag och Fella med Maja i hundparken, idag var det bara en liten tax där som hoppade upp i rumpan och nosade på henne. Mysigt, hehe. Snart kommer Ludde och hämtar sina saker, därefter ska jag kolla på Biggest Loser med mamma, sen ska jag låta Ensam Mamma Söker bli mitt tidsfördriv för kvällen. Jag missade det igår så jag tackar gudarna för att man kan kolla på internet.
Inte för att jag är ett dugg religiös, visst, jag tror väl att det kanske finns något mer än bara det här. Men gud kan faktiskt ta sig i arslet om han nu skulle finnas.
Och just det, en liten fråga...
Finns det någon därute som vill berätta för mig hur man lägger upp videos här på bloggen? Ni kanske tycker att jag är jätte störd som inte kan, men jag har försökt att klura ut det skit länge nu och jag får snart damp på hela saken.
Nej, nu har jag inget mer att tillägga så nu ska jag ta och äta lite toblerone och kolla televisionen.
PS. Jag är såååå jävulskt avundsjuk på min vän Emma som stack till Turkiet idag. Hoppas ni får bra väder osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0