I´VE BEEN DOING JUST FINE

Hej bloggen!
Har inte lagt ner någon tid alls idag på att skriva här, och nu är det lite stressigt så det får bli ett kort inlägg innan jag sticker iväg med Ludde hem till honom! Dagen har iallafall spenderats i skolan och därefter på SMAK.
Först fikade jag och Felicia med Malin och Sofie, när dom blev tråkiga så byttes dom ut mot Amanda och Caisa. Haha, nej men så var det inte.. Sofie hade nämligen träning och var tvungen att dra.
Jag kom precis hem som ni kanske förstår och lika snabbt ska jag snart åka iväg igen!
Imorgon kväll blir det antagligen bowling och restaurang med familjen + älsklingen, därefter vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen en kväll med tjejerna eller en kväll med älskling. Hard choice, ska rådgöra lite med pojkvännen innan jag bestämmer mig.
Bjussar på en gammal bild från stålforstiden!
Älskar er tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0