HUNDEN ÄR MÄNNISKANS BÄSTA VÄN

Har precis kommit hem från tunapark, mina köp såg ni i inlägget innan! Är mycket nöjd faktiskt, har letat efter en kavaj jätte länge och nu när jag hittade en billig så kunde jag inte låta bli att köpa den!
Efter att vi hade gått på tunapark var vi hungriga så det blev ett originalmål på max också, så just nu är jag proppmätt.
Jag ingenting att göra så jag funderar faktiskt på att städa lite i mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag, så blir det när man aldrig orkar lägga in kläderna i garderoben. Efter det ska jag nog duscha och testa min nya hårinpackning!
Och för er som undrar så ska Maja vara hos oss hela nästa vecka också! I´m so happppyy!
Tänk att en hund kan ge så mycket glädje, lite konstigt egentligen!
Hihi hon är så fin! Det är så kul att efter hon har löpt (haft mens) så tror hon typ att den där lilla grisen är hennes bebis, så hon går och bär den så fint och slickar rent den osv... Förra våren hade hon lagt ut den jätte fint hemma hos Magnus i den allra första vårsolen, sen hade Magnus kommit och sparkat bort den och undrat vad tusan den låg där för, och direkt så kom Maja och blängde på honom jätte argt. Haha, sötis hund!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0