URSÄKTA MIG

Helvete vad jag har blivit dålig på att uppdatera här. Från två gånger om dagen till ingen gång.
Inte bra! Men jag har haft sjukt mycket plugg i helgen och i lördagskväll så gick jag och älsklingen på bio med Linus, Martin och Daniel. Vi såg på Wallstreet, den var faktiskt jätte bra även fast jag inte hade sett första filmen som kom på 80-talet. I söndags blev det plugg hela dagen för idag hade vi svenska/historia prov. Kanon kul!
Idag har jag pluggat psykologi, men jag har hunnit med ett varv på stan och en middag som morfar bjöd på!
På stan köpte jag ett par efterlängtade skor från Eurosko eller vad det heter. Ett par kängor med snörning för 599 kronor som jag är jätte nöjd med!
Nu sitter jag i soffan bredvid min älskare (som Malin skulle ha sagt) han kollar på The Event och jag sitter och filosoferar över psykologin!
Ska försöka att blogga imorgon också! Ha en bra kväll♥
Du är den bästa som finns, även fast jag är bättre än dig i bowling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0