TAKE ME BACK TO THE START


Jag sitter helt ensam inne på mitt rum, mätt och belåten. Det är ganska njutbart att få vara helt ensam ibland, den enda man behöver anpassa sig efter då är sig själv. Jag kan lyssna på vilka låtar jag vill, se på vilket tv program jag vill, ja, man kan ju till och med springa runt helt naken om man vill.
Just nu sitter jag och lyssnar på Olle Hedberg - The Scientist på spotify. Han är så bra och snygg, mummms!
Olle är nästan lika mumsig som tacosen jag åt nyss, riktigt mumsig alltså!
-
Idag har jag varit i skolan, en riktigt behaglig dag måste jag påstå förutom att jag frös arslet av mig så jag satt med min vinterjacka inne på lektionerna. Det borde ju liksom gå att höja elementen lite, för satan vad kallt det är ibland!
Jag har också varit på banken och fått reda på lite olika saker, väldigt bra saker! Men dom sakerna är hemlighetsstämplade. Det godaste gärningen jag har gjort idag är nog att jag följde med Felicia till vårdcentralen för att vara ett moraliskt stöd när hon tog sin sista spruta mot livmoderhalscancer. Nästa måndag är det min tur, jag börjar bli nervös kan jag faktiskt meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0