GODMORGON

För att börja inlägget på ett något intressant vis så kan jag meddela att jag känner mig som en pensionär!
Älsklingens klocka ringde klockan sju såhär på morgonkvisten! Tror ni att jag kan somna om efter att han har gått till tåget? Nej så klart jag inte kan. Det borde vara olagligt att gå upp och duscha klockan halv nio när man har lov!
-
Nåväl, idag ska jag vara med Mia och Emma. Vi hade tänkt att strosa runt lite på tuna park och på stan. Jag ska lämna in ett cv till Dimoda också. Ikväll blir det ännu en natt med min pojkvän!
Idag är det dagen med stort D för min kära vän Felicia! Hon tar nämligen bort sin tandställning idag! Jag är så glad för hennes skull, tänk att få perfekta tänder liksom?!
-
Nu ska jag göra iordning en feting frukost, sen ska jag ner till mammas jobb och fixa till mitt cv lite!
Ha en bra måndag kära läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0