BIOMYS

Idag är det fredag och det är ju riktigt skönt! Vi hade tyska prov idag som man egentligen bara kan skratta åt. Hela gruppen såg helt frågande ut och det gjorde nog jag också. Det får gå som det går helt enkelt, vad gör ett IG om hundra år liksom?
Nu ligger jag i sängen med Maja, hon sover och jag har precis tittat på KenzaTyra show. Klockan sex ikväll ska jag se på bio med pojkvännen och hans familj! Det är Harry Potter som ska få underhålla oss. Jag längtar sjukt mycket, lite efter filmen men mest efter Ludvig! Har inte träffat honom sen i måndags eftersom att han bor i Stockholm numera. Det känns som att vi aldrig träffas, inte på veckorna och på helgerna så är det oftast en dag som går bort. Det vill säga att vi ses ungefär två gånger i veckan. Är det okej? Man får ta vara på stunderna helt enkelt. Nu kurrar magen så jag ska gå och se efter vad jag kan hitta i kylen, ha en jätte bra fredagskväll alla som läser!♥

En utav Luddes the studio bilder. Jag tror att han skäms när jag lägger ut den, men jag tycker iallafall att han är riktigt snygggg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0