SNACKA OM FETT

Chillar i min feta säng med min feta pojkvän, och vi sitter vid våra feta datorer.
Hur bra låter inte det?
Snart ska vi äta tror jag, inte för att jag är hungrig men i min mage finns det alltid plats.
Lite för mycket plats tror jag, ska snart börja träna på riktigt och tappa några kilo.
På riktigt! Har gått upp alldeles för mycket och nu börjar det faktiskt att synas på kulan också...
Ajajaj.
Föresten så har jag inte brutit benet, det var bara Luddes idé till att få flera läsare.
Men jag fick lite dåligt samvete så jag avslöjar redan 15 minuter efter att jag har lagt ut det.
Typiskt va?



Bäst att göra något åt kulan, för såhär vill jag verkligen inte se ut i sommar.
Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0