ONLY ONE - YELLOWCARD

Ännu en härlig dag. Jag har härliga saker som står på schemat också! Runt halv två ska jag möta upp Felicia på stan, där ska vi tralla runt tills vi är nöjda och belåtna. Därefter ska vi hem till mig och fixa oss lite skulle jag tro, och ikväll blir det tjejkväll hemma hos Ellen eftersom att hon fyller på tisdag.
Egentligen skulle jag just nu ha varit med Ludde och hans pappa vid någon badplats och leta efter stolpar så att inte hoppar i och gör illa sig på dom, men det blev för mycket tidspress så jag får hänga med någon annan gång.
-
Igårkväll var vi ett gäng i djurgårdsparken, helvete vad myggbett jag har fått nu alltså. Kliar över hela kroppen, jag önskar att jag var kallblodig som Fella. Jag hatar att vara älskad av mygg.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt :)
-
-
Den här bilden är tagen för ungefär ett år sen, det var förra gången vi firade Ellen och Emma.
Hihihi fniss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0