MAGNUS WEIDESKOG

Är himlans bra, tummen upp för honom! Han är typ en manlig Melissa Horn fast bättre.
Finns såklart på Spotify!
Nu är jag hemma hos min älskling, riktigt trevligt har vi det. Jag kollar på tjockisar på tv medan han pluggar till sitt matte E prov som han har imorgon. Jag förstår inte ett skit av det han pluggar på så det är ju bäst att hålla sig lite undan. Imorgon efter skolan ska jag förhoppningsvis lyckas ta mig till gymmet om Felicia kan. Det är ju så tråkigt att träna själv och ut och springa i regnet är ju ingen höjdare.
Nåväl, nu ska jag kolla på tjockisarna när dom ska springa upp och ner för tusentals trappsteg.
Det skulle jag behöva, och imorgon, då jäävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0