JOHNOSSI♥

Äntligen har jag slutat för dagen och veckan! Så skönt!
Om ni undrar så var jag ju och tog spruta mot livmoderhalscancer idag. Helvete vad ont det gjorde.
Ni som har tagit den vet, ni andra... Ta den inte!
Efter skolan så var jag kvar en stund, jag väntade på att Tomas skulle rätta mitt nationella prov
som vi gjorde imorse. Jag blev nöjd!
Hela dagen har bestått av massa prov och tester. Först nationella i matte, sen speltest i musiken,
därefter muntligt i tyska. Tyskan kan man bara garva åt, hahahaha
Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska höra av sig så ska vi åka hem till honom och
njuta av det fina vädret!
What´s the point of doing anything if you never notice,
I would sit and wait for you again.
En bild från barva-badet, mysigt tycker jag. Synd att det ligger åt helvete långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0