JÄTTE SNABBT INLÄGG

Nu måste jag snabba mig, för min fjortizz pojkvän säger att måste plugga.
På valborg hade jag väldigt kul! Vi var i tunafors och om ni vill ha detaljer så kan ni ju fråga.
I lördags gjorde vi ingenting på dagen men på kvällen åkte vi hem till Martin och spelade spel med några människor. I söndags så var det kalas för Lovisa och deras släkt kom, därefter satt jag och pluggade hela kvällen men vi avslutade med filmen Good luck Chuck, mycket bra!
Nu ska jag kolla på tjockisar på tv, biggest loser alltså!
Heippa

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur kan du ta din tid att kolla på biggest loser, det är så förnedrande! Jag skulle aldrig slösa min tid framför ett par misslyckande människor i alldeles för stora storlekar. Ett minus från mig. Men bortsett från det så gillar jag din blogg!

2010-05-04 @ 11:28:45
Postat av: anonym

Skulle du kunna rekomendera filmen Good Luck Chuck?

2010-05-04 @ 11:34:14
Postat av: Håkan

Ibland innan jag ska sova, tänker ajg på dig

2010-05-04 @ 11:35:11
Postat av: Sofia/Soffan

Hur kom du på ditt bloggnamn? Har du något förslag till mig och min nya blogg?

2010-05-04 @ 11:36:31
URL: http://[email protected]
Postat av: svar på tal

nej jag kan nite komma på nåt bloggnamn! och good luck chuck kan jag starkt rekommendera.

2010-05-04 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0