IN DIE SCHULE

Nu sitter jag i skolan bredvid en människa som heter Felicia Bernhardsson. Vi har precis haft nationella prov i engelska, både reading och hearing. Det gick nog bra, det var ju inte så jätte svårt faktiskt.
Snart har vi idrott i en halvtimme, nödvändigt?
Tur att jag fick låna shorts och t-shirt av Ludde annars hade jag ju missat den viktigaste lektionen i hela gymnasiet. Känner ni ironin som flödar?
Ikväll ska jag träna handboll med Elin och några andra tjejer, riktigt ruuligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: frågevis tjej

In die schule betyder väl nåt med skola på tyska? :)

2010-05-04 @ 11:26:07
Postat av: kalle

Felicia Bernhardsson är ganska snyggg va? Vadär henens msn?

2010-05-04 @ 11:29:48
Postat av: Susanne Andersson

Du har blivit så duktig på att uppdatera hjärtat, hoppas du fortsätter så här så att mamsen lilla har något att syselsätta sig med på rasterna;) Vi ses ikväll puss från mamma. Älskar dig

2010-05-04 @ 11:31:36
Postat av: Fella

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG, BARA SÅ ATT DU VET

2010-05-04 @ 11:33:34
Postat av: cissi

fellas msn är [email protected]!

die schule betyder skolan ;)

2010-05-04 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0