FELICIA BERNHARDSSON

Det här inlägget tillägnas till Felicia Albertina Justina Bernhardsson. Hon tycker nämligen att jag aldrig skriver om henne eller ens nämner henne? Jag håller inte med flickan men nu jävlar.
Felicia är min bästis, och jag tycker om henne väldigt mycket. Till och med älskar henne, men det är egentligen en hemlis.
Ikväll ska iallafall jag och Felicia sova hemma hos mig eftersom att vi har sovmorgon imorgon. Trevligt tycker jag, och vi funderar på att åka till Vilsta klockan halv sju och kolla på några kassa pojkar som ska försöka spela fotboll. Dom behöver nog lite stöd av oss så varför inte liksom?
Nej, nu ska jag arbeta färdigt med Excel-häftet, har prov på det på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0