NU HAR DET HÄNT GREJER.

Oj oj oj, nu har jag inte bloggat på länge känner jag! Men nu har jag ju faktiskt lite att berätta för er!
Igår till exempel var det en mycket bra dag med min pojkvän och hans familj. Eftersom att det var så fint väder tog jag och älsklingen en promenad, inte för att vi gick så långt men iallafall! När vi kom in åt vi spottkräm och bullar, sen åkte vi till Södertälje med Luddes family och kollade på hockey!
Skit kul! Jag fick se när Skellefteå vann över SSK med 7-2, plus att det blev värsta slagsmålet! Alla slog på varandra, det är ju faktiskt det som är det roligaste med ishockey, men att se det live slog allt!
Efter vinsten åkte vi till Heron City och åt på pizza hut och sen såg vi på Alice i Underlandet. Filmen var verkligen bättre än vad jag hade väntat mig!
Idag är jag väldigt förkyld ska ni veta, näsan rinner hela tiden och tårarna bara forsar ur vänstra ögat. Riktigt jobbigt faktiskt, och imorgon ska jag få dras med förkylningen i Romme.
Jävla skit, men kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0