MUSIKPROVET KOMMER ATT BLI DÖDEN FÖR MIN DEL.

Jäääävlar i havet! Häftet vi har fått att plugga på är en stor fet jävla bibel.
Bara så ni vet.
Idag när jag gick hem från skolan med Fella så började vi prata om döden. Det slutade ungefär såhär:
-Ja, men då har vi kommit fram till att man är omedveten om att man är omedveten när man är död?
eller?
Påtal om ingenting så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Jag har ont i huvudet, och i halsen. Och stundtals så mår jag riktigt illa och känner mig helt spyfärdig. Men än sålänge har jag inte spytt i skolan och det är ju väldigt tur faktiskt.
Just nu sitter jag och pluggar (såklart) och snart kommer nog mamma hem och då ska jag med henne och handla och därefter får jag skjuts till min pojkvän.
Nej nu ska jag skriva klart om elgitarrens historia, hoppas ni gör nåt roligare än mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0