EN PERFEKT DAG FÖR SKIDÅKNING HELT ENKELT.

Fy satan vad trött jag är, och jag mår inte så bra heller. Har ont i halsen och näsan gör ont. Har nog snytit mig för mycket, haha. Tur att nässpray finns! Just nu sitter jag och kollar på Biggest Loser, snart ska jag väl äta något och därefter kommer Ludde hit och sover med mig!
Idag blir vi inte uppe sent kan jag ju tala om! För min kropp är helt slut och mina ögon stängs hela tiden.
Jaja, nu ska jag sluta klaga!
Romme Alpin idag var verkligen jätte roligt! Jag skulle vilja berätta om Malins åk nerför Götes Brant, men tyvärr så skulle inlägget bli så långt och ni skulle nog inte fatta ändå. Jag tror att det bara är vi som såg det som förstår hur kul det verkligen var. Hahahaha...
Vädret var jätte fint och istället för att frysa så svettades man nästan! I slutet av dagen började snön bli till blötsnö vilket gjorde att man inte fick lika hög fart, inte så kul, men det gjorde ingenting!
Nu ska jag ta och äta något, godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0