SÖNDAG

Bion igår var faktiskt väldigt bra. Jag vet att det är många som tycker att den är dålig och att dom misslyckas med alla skämt i filmen, men faktum är att jag satt och as garvade ganska många gånger, och om man inte tyckte om skämten så kan man ju alltid sitta och titta på alla snygga kläder... Hörde på radion att alla kläder i filmen sammanlagt hade kostat ungefär 82 miljoner!!!
Enda nackdelen med Sex and the City 2 är att den var så jävla lång, jag blev kissnödig efter halva så jag var ju tvungen att hålla mig i tusen oändliga år kändes det som, haha men jag njöt verkligen när jag satte stjärten på biotoan efter filmen.
Ludvig har precis åkt hem, han skulle ut med sin klass på någon ful ö så han var lite stressad. Jag har ingen aning om vad som sker nu på dagen men ikväll ska jag vara med Fella, vi ska sova här också tror jag.
Nej, nu ska jag kolla på reprisen av Sommarkrysset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0