SENASTE DAGARNA I BILDER

Världens bästa pojkvän tog studenten!
Jag såg massor av flak och min avundsjuka bara växte inom mig.
Min kära kusin tog också studenten, dvs en hel del student firande på lördagen!
Efter en massa festande för älsklingen så däckade han i min säng, föresten så kom jag och Fella in på Lokomotivet dom sista tjugo minutrarna för att våran mattelärare råkade vara vakt där! Så jävla coolt det var där inne alltså. Jag längtar verkligen tills min student!
Dagen efter studenten så var jag och Ludde tvungna att gå från bussen hem till honom, men lika bra var väl det när det blev så fint väder.
Undra hur lång tid det tar för sniglar att kramas och ha sex?
Jag tror att Sigge också hade firat Luddes student, för han verkade tröttare än vad både jag och Ludde var.
Igår var vi bara hemma hos Ludde, vi sköt luftgevär, blåspil och självklart grillade vi också!
Idag trodde jag att jag skulle få vara ledig, men icke! Caisa ringde mig runt sju och sa att hon inte orkade jobba så det var bara för mig att gå upp och åka till Torshälla för att sälja lite jordgubbar. Jag satt åtta timmar på en jävla stol, jag frös, var hungrig, trött och kissnödig och kunde inte åtgärda en enda sak. Det värsta var nog att jag bara fick 300 kronor, det vill säga 37,5 kronor i timmen.
Jävla Slavarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0