PICKNIK

Igår hade jag och Ludde picnik på en brygga i närheten av honom, riktigt mysigt var det!
Därefter ville han gå och kolla på dom fula kossorna som var en bit bort, vi var då tvungna att gå över en åker typ fullt med kobajs och lera.
Usch vad jag är rädd för kossor, gigantiska djur som står och glor och ser ut som att dom ska springa mot en vilken sekund som helst. Haha!
På vägen tillbaka så gick jag samma väg som vi gick till kohagen medan älsklingen tog en annan väg, och medan jag gick där och kollade ner i min kära mobil så klev jag rakt i en jävla lerhög. Tur att det inte var bajs!
Så det var bara att tvätta fötterna i ån, kallt vatten och så var jag livrädd för att en fisk eller en orm skulle komma och bita mig i tårna!
Riktigt mysig picknik var det iallafall med världens bästa pojkvän!
Gud vad jag älskar honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0