I BRIST PÅ ANNAT

Har legat i sängen i några timmar nu och läst, ja ni hörde rätt! Jag har legat och läst en bok..
Boken heter Inte utan min Dotter, jag läste första halvan förra sommaren men sen hann jag inte mer, så jag tänkte läsa färdigt den nu i sommar. Det är iallafall en verklighetsbaserad bok som är väldigt hemsk.
Jag fick upp en grej på almanackan, jag åker kanske till västkusten vecka 29 eller 30 med mina kusiner!
Det skulle vara himla roligt så jag hoppas verkligen att det blir av.
Nej, nu ska jag kasta mig in i boken igen. Imorgon blir det en tripp till Västerås med brorsan!
...och det är i stunder som dessa som jag längtar efter din famn som mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0