30 JUNI

Nu har jag läst klart min bok, allt slutade lyckligt så klart! Men usch vilken mardröms situation hon befann sig i. Orkar inte berätta vad den handlar om men om ni inte orkar läsa boken så finns det en film också! Dennis håller på att ladda ner den åt mamma och mig så efter maten ska vi mysa framför tvn.
Idag har jag varit med Dennis i Västerås, det enda jag köpte för egna pengar var en McFlurry på Mc Donalds, däremot betalade Dennis den där Soda Streamen.
Jag blev lycklig idag när jag fick reda på att vi fick studiebidraget i juni också, det hade jag inte väntat mig! För dom pengarna kanske jag kan gå på bio med älsklingen innan han reser bort igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0