10 MÅNADER

Min pojkvän är världens bästa och jag älskar honom. Vi har varit tillsammans i 10 månader idag, men han är inte här! Däremot kommer han hem imorgon och jag längtar så jag dör efter honom, samtidigt som jag längtar efter honom så smyger sig min saknad på mig lika lätt. Han åker ju igen på lördag kväll till Kos och kommer att stanna där i fyra veckor. Jag behöver egentligen honom hemma för att må bra, men jag hoppas såklart att han kommer att få det kanonkul där borta!
När han berättade att han skulle till Kos så tänkte jag inte alls på hur det skulle bli för mig, eftersom att jag själv kommer att vilja resa mycket efter min student. Ibland hatar jag honom för att han är äldre än mig samtidigt som jag älskar honom för allt han gör, och för att han är han. Jag skulle aldrig kunna hitta en bättre människa att dela så mycket med. För visst delar man på mycket när man har varit tillsammans ett tag, både bra och dåliga saker. Det jag älskar mest med Ludvig är att jag kan säga allt till honom, precis allt. Allt jag känner, och allt som jag tycker och tänker.
Jag trodde inte att man kunde hitta en sån person som min pojkvän är. Han är allt för mig och jag vet att jag alltid kommer att älska honom oavsett vad som händer.
Världens finaste kille trots att han ser grymt sliten ut efter en hård natt.
Jag älskar, älskar, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: lovisa

min fina storebror! faktiskt så är 1 månad lite väl mycket tycker jag... :( hihi

2010-07-04 @ 21:21:04
Postat av: cissi

haha jag håller med, det kunde väl ha räckt med en vecka? ;)

2010-07-04 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0