ONCE A FAILURE, ALWAYS A RETARD

Nu har jag duschat och gjort mig iordning för en middag hemma hos farmor! Det är alltid så kul när vi kommer dit eftersom att vi inte ses så ofta, och det är egentligen lite bra för då har vi massor att prata om. En till bra sak är att min kusin också ska dit, vi ska faktiskt åka upp till odlarn och hämta henne om en stund.
Här har jag slängt upp min första dagens outfit, kan inte lova att lägga upp en varje dag. Men någon gång ibland kan ni väl få se vad jag har för kläder.
Jaha, det här var allt för mig på ett tag! Heiipppa♥

Kommentarer
Postat av: fellala

snygg tjej! singel?

2010-07-12 @ 12:30:45
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0